Fotbolls VM!

Jaa känner att det kan vara på tiden att upptadera lite här men har ingen vidare skrivlust är trött o seg så ska väl snart sova men först kolla klart på fotbollen på tv! jaa måste säga att fotboll mste vara världens underbaraste nöje det är fan aldrig tråkigt. Kansek inte alla som håller med mig om det men. Vet iaf att min darling inte tycker samma som mig;) Sitter nu här och skriver lite samtidigt som jag kollar på Vm och dricker en kall öl det sitter fan aldrig fel det heller så gott!! Mina ögon har börjat svida känner jag så är nog trött och kroppen o huvudet vill sova! Gå och krypa ner hos Denise som redan ligger och sover den lyxosten;) haha Ja och idag när jag kom hem så hade hon städat o diskat o gjort fint blir så glad när hon gör sånt:)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mera här men kan säga att jag är på Vasavallen just nu och fixar konstgräset där får ju vara där pga att ajag gjorde ett så bra jobb på Tunavallen för 2 år sedan och det känns bra:) Men vet inte hur länge till jag ska vara där för är ju nya bud nästan varje dag så! Och livet blir så mycket bättre när man får lite sol på sig så jävla skönt men är nog det som gjort mig trött idag med!! Fredag då jävlar är det fult ös medvetslös vid 12:D haha Fan vad kul vi ska ha på midsommar:D Nee nu ska jag kila tillbaka helt i soffan och kolla klart på fotbollen sen sova:)


Ha det så bra nu alla:D

Pusskram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0