Torsdag åter igen!

Jaha då var snart denna dag slut med. Men den fick enn rätt så bra start eftersom först ringer det från ett företag och vill att jag ska komma på arbetsintervju på onsdag sen senare ringer det jobbet jag prtat om att jag hade på g och sa att jag skulle upp den 23 Februari och träffa arbetsledarena och soch om allt kändes bra då skulle vi skriva kontrakt då men känner mig lite vemodig till det men det blir nog bra det det tror jag. Men allt blir säkert bra tillslut. Ja så är det fredag imorrn så då ska vi över till Katrineholm blir att ta tåget dit men Jaana också eftersom hon emd ska dit sen ska Alla Syskonen Virtanen hem till Jessica och käka och ha de trevligt och så jag ska hem till Mogge och dricka lite och sen får man e vad som händer sdå. Men det blir säkert trevligt det tro jag. Så blir att hoppa ner till systemet imorrn och inhandla lite gott gott så klart sen så kanska man hittar något mer intresant då det vet man aldrig:) har inte så mycket att skriva men Babynen ligger och sover eftersom hon inte kunnat sova på hela natten pga av det som står i hennes blogg orkar inte ta upp allt här men inte roligt för min stackar Älskling inte! nej nu ska jag ta något att äta:D se ya!

TACK FÖR MIG HEJ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0