Onsdag!

Jaha idag går Sverige in i Os turneringen i Hockey kommer bli jävligt skoj att följa dem och se hur det går för det hoppas bra iaf. För Os i annars har ju gått hyfsat bra iaf med 2 guld än så länge och förhoppningsvis några till. För blir mycket tv tittande nu känns det som men det är skönt att det finns något att kolla på när man inte gör något på dagarna så. Annars har jag inte gjort så mycket i veckan bara tagit det lungt och tvättat lite och så ska väl städa lite senare kanske skulle ju behövas lite även om Babynen städade badrummet och köket så är det ju lite kvar ändå. Lnskar att man hade en hushållerska ibland så man slapp allt det här tråkiga hemma som städa,tvätta,diska,laga mat tänk vad skönt, när jag blir miljonär ska jag ha det så är det bara även om jag troligtvis inte blir det men man kan ju alltid hoppas. Och faaan nu vill jag ha ett jobb vill inte gå hemma längre dör fan på det snart orkar inte detta mera snart. att sova långt in på dagarna och sen vara vaken långt in på nätterna känns bara så fel. Vill ha vanliga dygnsrutniner nu på en gång igen så himla tårkigt detta.


Jag känner mig så otroligt ledsen och besviken vet inte om jag orkar vara det eller ska vara det heller men ust nu känner jag mig så. Jag ställer mig bara frågan VARFÖR? Som ni ser på det här är jag inte precis på bästa humör kan jag påpeka eller om ni redan förståt det. Allr känns just nu bara så jävla skit vet inte vad jag känner eller va jag kommer göra snart om det inte blir bättre. Men man kan ju bara hoppas men jag vet inte om jag ska göra det eller om man bara ska vänta och se. Ja nej jag har inte en anning faktiskt. Förlåt att ni får stå ut med mitt dåiga humör just nu men orkar bara inte ha det kvar inom mig var tvungen att skriva av lite av mina tankar här. 

Nog om skit och nedstämande text. Vad som händer annars i veckan vet jag inte. Man får se. Men sen i Framtiden när jag fått jobb och så frågade Emil om vi inte skulle börja på gym och ja varför inte skulle vara väldigt skönt att sätta i gång och göra något för att hålla igång kroppen någorlunda iaf Men skönt att bara röra på sig med försöker här hemma att göra lite sit ups, armhävningar,hävstång så gott det går och sen köra lite på Crosstrainer vi har här hemma man känner sig så himla mycket piggare när man är igån och rör på sig lite nytta måste det göra iaf.  Bra början innan man ska igång och gymma igen sen så man inte är helt otränad iaf. Måste fan köpa oss en våg hit hem så man kan väga sig och se om man går upp eller ner i vikt men har ju börjat bra sen i sommras iaf då jag gått ner ca 16 kilo sen sist jag vägde mig vi nyår någon gång tror jag det var. så bara hoppas att den posetiva trenden håller i sig fortfarnade. Funderar nästan på att gå ut på en liten promenad senare för att röra lite extra på sig kan ju hoppas babynen vill följa med också så man slipper gå själv kanske. Ne nu skiter jag i att skriva mer.

HA DET BÄST ALLA!
TACK FÖR MIG HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0