Friday.

Jaha vad händer idag då? Hmm jadu inte en anning fakitskt blir nog bara att ta det lungt och mysa här hemma med Denise. För tror det inte händer så mycket annat idag eller det är ju hockey ikväll med Sverige-Vitryssland och den får man ju inte missa såklart:) Det är väl det som jag vet som händer just nu iaf. Men Baby kanske har någon idé om vad som vi ska göra:) Håller just nu på och tvättar lite sängklädder och sånt skit men inte så mycket så det är skönt. Sen så har jag tvättat golvet här hemma med så nu är det rent förhoppningsvis:) Men man får sitta still så man inte blir blöt om fossingarna innan det torkat helt:) Satt uppe inatt och kollade på Kanada-Scweiz sen så var det lite curling och prisutdelningen till Anja. sen tiigt imorse var det Slovakien-Ryssland men kl 06.00 såg absolut inte hela matchen då kunde jag inte hålla mig vaken längre så då somnade jag i soffan och Denise tyckte att jag skulle gå och lägga mig i soffan. Och somvanlig ska man tjaffsa emot om att jag inte sover även fast jag gör det så jävla trög man är. Vet inte varför jag gör det men bara blir så:) Gjorde en liten översakning till baby igår när hon låg och sov hoppas hon blev glad för den iaf:) hehe kansek inte blev jätte bra men bättre än ingenting iaf:) Just nu ligger hon i badet och har det skönt funderar på att ta ett bad jag med sen.


Kommer faktiskt inte på så mycket mera att skriva så det får bli bra såhär så länge kanske upptaderar senare om jag kommer på någonting mer att skriva såklart:)

TACK FÖR MIG HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0