Fredag natt/Lördag morgon.

Jadu sitter just nu och kollar på Tjeckien-Lettland rätt så tråkig match för Tjeckien är helt överlägsna fast just nu när jag skriver det här gör Lettland mål på friläge direkt efter och sen så gör om ett mål till vem fan hade kunnat tro att det skulle hända så som matchbilden är. Jadu jag säger  då det allt kan hända i sport därför det är så kul att kolla på. Sen samtidigt som man hör kommentatorerna här man grannarna bråka som fan och krossa glas slå i väggar skrika och gapa ja vem fan vet vad dem håller på med konstiga typer det där och för någon helg sen slog som söner sin dörr in till lägenheten. Måste väl snart föröska gå och sova med men först blir det väl att kolla klart på matchen iaf så man får se hur det går kan ju hoppas på samma skräll som schweiz gjorde mot Kanada inte så troligt men skulle vara kul:) Älskling ligger och soverjag vill med kunna sova men svårt när man inte är trött. Annars har jag inte gjort så mycket idag tvättat golvet och sen gått ner till systemet et var skönt men lite kallt men vem bryr sig. Nej nu ska jag kolla på tv och försöka soman senare:)

Tack för mig hej!

Klockan är just nu 03.09 känns som det är sovdags för länge sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0