Får ursäkta får mitt dåliga humör i förra inlägget!

Ja som ni såg i mitten av inlägget var jag ledsen och besviken. Det är inget persnligt påhopp eller någonting som jag är arg på någon eller så om det är det ni trode så får ni veta att så var inte fallet. Varför jag var arg och besviken är att det känns som alltning bara går fel och att man inte vet hur det ska vara nästa dag eller så heller. Dels är jag är för jag har inte nummret kvar till han som köpte bilen och kan säga att han skulle betala skatten eftersom vi kom överens om det i priset sen att det blir jag som är lidande utav det efter som jag får betala den som är på 1800 spänn som jag gick ner i pris bara för skattan inte var betald då. men nu får jag bita i det sura i alla fall bara för jag är så jävla dum och klantig som inte skickade med det till honom. Så eftersom jag inte ha nr till honom kan jag inte få tag på honom. Sen är jag arg för jag inte har något jobb och inte kan göra så mycket mer än att söka jobb visst jag har ett på g nu som jag säkert kommer ha i slutet av februari men har ingen vidare lust till att penla till sthlm. men så är det bara jag måste ju ta det jobbet man får för att ha en inkommst då. Sen förstår jag mig inte på varför man alltid ska bli på så åligt humör utav småsaker som sånt här? Visst jag överreagerade och änvände kansek fel ord förut och utryckte mig fel men det var det som kom ut mig just då. Så som sagt vet inte om jag ska orka vänta på att få komma tillbaka eller om jag ska ta ett nytt jobb och gå vidare. Så visst är ju bara hoppas på det bästa med att få komma tillbaka eller om man ska gå vidare men vet inte om jag orkar det eller inte. Tyckte det var bäst att jag reder ut att det var så här jag menade och inte på något annat sätt. Sen det jag är ledsen över med är att jag inte fått pengar från min a-kassa än och vet inte hur lång tid det komemr ta heller. Så bara hoppas det kommer snart för annars vet jag som sagt inte hur det blir. Visst jag är fortfarnade på dåligt humör men de börjar gå över och känslorna som jag hade inom mig har jag inte lika mycket kvar utav så känns skönt att det börjar bli bättre. Men ibland är man nere i svackor och vet inte riktigt vart man ska ta vägen och vad man ska göra jus idag blev det att skriva på bloggen som jag vet att det blev utryckt fel. Ursäktar för det så ingen känner sir träffad eller arg för de tror att de e dom jag skrivit om.
Baby ligger i badet hon en riktig liten badanka är hon hon är som fisken i vatten och trivs bäst där;) hehe Men är faktiskt skönt har börjat fasta lite för det jag med skönt att ligga i ett varmt bad och inte tänka på någonting bara ligga och ta det lungt och skönt:) Nej kom på nu när jag låg och kollade på tv på att oj kanske utryckte mig fel när jag skrev förra gången så bäst att förklara hur man menar så ingen blir arg eller ledsen över att jag skrev så.
Förlåt för det. Nej nu ska jag gå och kolla på störtloppet snart kommer ju Anja Sälen Persson åka så bara hoppas på det bästa och att det blir en medalj:)sen efter det är det ju skidsprint alltid kul att se så mkt bra på tv iag:D
Nu är jag på g till tv´n

TACK FÖR MIG HEJ!!

D.V♥



DENISE, JAG, DAISY;) Delsa fick inte plats. HAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0