Då var helgen snart över!

Ja då var det åter igen en sån här tråkig söndag som ingenting händer på så man bara tar det lungt skönt det med visserligen men när man gör det alal andra dagar i veckan med blir det lite lång tråkigt. Men får hoppas och be om att det ska gå  bra på tisdag då jag återigen ska upp på en arbetsintervju med samma som jag var på i torsdags så bara  önska mig god lycka igen då:) Vill verkligen ha mig ett jobb nu vill fan inte gå hemma längre är trött på skiten fan finns ingenting att göra och man bara går hemma och vet att man knappt får in några pengar för har inte fått mina pengar från a-kassan än men borde väl inte dröja allt för länge innan dom kommer hoppas jag på. Visst det kansek inte är någon jätte höjdare att sitta och pendla fram och tillbaka från sthlm varje dag men just nu känner jag att det inte splear någon roll för nu vill jag bara ha ett jobb så är det bara.  Och förhoppningsvis är det ju lite bättre betalt än var jag hade förut ellr jag är säker på att det kommer att vara bättre. Men sen när Tuna komemr igång och får in mer jobb så är jag sugen på att gå tillbaka dit men vet ju inte om man vill det heller eftersom det berpr ju på hur man trivs och hur mycket lön man får och så men känns bara skönt att kasnek slippa resorna då så det är ju det som är fördelen att man inte behöver gå upp lika tidigt på mornarna och inte hemma lika sent heller. Men som sagt nu låter det nästan som jag fått jobbet men så är ju inte fallet. Får vänta tills på tisdag innan  n får reda på någon eftersom detä r då jag får beslut om hur det blir men som sagt bara  hoppas på det bästa. För nu när man inte har något jobb och så känner man sig väldigt svag för allt och lätt påverkad eller vad man ska säga så till alla ser jag sur och beter mig surt så är det inte  mot er och inget illa menat men ni som är arbetslösa förstår nu hur jag känner och så. Nog pratat om det.

I fredags var det Party hemma hos Jaana. så började dagen med att jag vakande vid ja nu kommer jag inte ihåg exakt med vid 11 tiden tror jag och gick upp och duschade och fixade i ordning mig väkte Älsklingen så hon gick upp och fixade i ordning sig också sen vidare till bussen för att ta oss ner till stan för att träffa Kana Jaana där. Så då gick vi ner mot stan och handlade lite elelr jag gjorde inte det men ändå. Sen så gick jag och klippte mig efter lite tjat från Denise och Jaana att de tyckte jag behövde det. haha. men det var skönt att sätta sig där och få en lite förnyad frilla. Och jag blev faktist hel nöjd med reslutetet som sagt. sen efter det fick jag och möte upp dem igen för att senare gå vidare mot systemet och inhandla lite gotti gott gott för kvällen. Sen vardet vidare hem till Jaana coh beställa tile mat trån thai classic så jävla gott. Eter det åkte jag och Denise hem för att fixa i ordning oss för kvällen sen var det bara vidatre och tillbaka till Jaanas apartement och börja festa för fullt där Johanna och Mogge också hade kommit för att vara med oss och festa. sen senare kom också Taimi,Teresia,Sanna,Risse och Janne tror jag han hette. vid 12 tiden gick vi ner mot Harrys för att festa vidare och dansa lite då. Träffade Jonas och Linus  där med var trevligt att se dem med. sen vi 2 tiden gick vi till k ebabhuset för a tt köpa med oss lite mat hem och vid kvart i 4 tiden tog jag och Baby taxi hem så blev en väldigt trevlig och rolig kväll med er alla så tack för att ni gjorde kvällen väldigt lyckad allesammans:) Sen så var det ju också min och Denise dagi fredags med får jag ju inte glömma bort heller:)

I lördas vakande jag vid 10 tiden och denise med men vi båda osmande om i soffan lite senare på eftermiddagen var välbehövligt måste jag säga. haha man var ltie trött och seg. men det gör ingenting närm an hade en så bra  kväll innan så. Och annars så hände det inteså himla mycket igår kollade på melodifestivalen som var en litenbesvikelse inte speciellt många bra låtar med men brukar det ju inte vara  heller men man hade lite förhoppningar av några artister iaf men s om blev lite halv skapligt men inte  mer än det. de var kortfattat vad jag jag gjorde under lördagen.

Så nu söndag har jag inte gjort många knoplegat och kolalt på OS-klassiker hela dagen nästan man får ju nästan lite gåshud när man s er på alla som tog guld då. Så får hoppas på  samma utdelninge på fredag  då OS i Vancuver börjar  så å blir det nog en hel del tv tittande för min del även om det är tråkiga sporter och skit så ligger man ju fan iaf och kollar även om man säger att man inte ska det så slutar det med det iaf. haha.
Nej fan blev ett rätt så långt inlägg så nu orkar jag inte skriva mera. men lägger ut en bild på min nya hairstyle så ni som inte redan sett det får se också:)

TACK FÖR MIG HEJ!!

DENISE ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA!





Bilder från festen finns på Denisevirtanen.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0