VI ÄR TILLBAKA!!

Ville bara börja med att säga att vi är tillbaka i Elitseriens finrum efter 8 tunga och jobbiga år med tvångdegradering och allt så känns det jävligt skönt just nu!! Men kan ju säga att det var länge sedan jag var så jävla nervös för det blev verkligen en nagelbitare. Men tillslut lyckades de göra det förlösande 1-0 målet med knappt 5 minuter kvar. Men tyvärr så blev inte min dag fullbordad med tanke på att AIK förlorade i fotbollen igen och det har inte börjat bra iår. Men man kan glädja sig åt att AIK är tillbaka i Elitserien igen i alla fall...

Låg nyss och myste i sängen med min älskling som var lite trött men så gick jag och badade efter en stund så nu tänkte jag passa på att skriva lite blogg som inte är allt för vanligt nuförtiden, vet inte varför jag har blivit så dålig på att skriva men har väl helt enklet inte kännt någon lust till att göra det. Men får ta och bli lite bättre igen och uppdatera lite oftare iaf. Denna dag har varit så himla underbart skön men började inte så bra med tanke på att det var 0 gradit när jag åkte till jobbet imorse men det blev bara bättre och bättre ju längre dagen gick så det var kanon det. Alltså fan vad skönt det är med att det verkligen är Vår nu man ser att det börjar komma lite blommor och skit det är så underbart. 

Helgen då:
Fredagen var väldigt lungt låg hemma och kollade på tv hela kvällen och bara hade det allmänt skönt med bara att slappa medans Älsklingen var ute och dansade loss med Elin Och Jaana.
Lördagen var också rätt så lung. Gjorde inte mycket på dagen men senare på kvällen vid 8 tiden tog jag Taxi hem till Andreas och Linnea för att kolla på El Classico som var mycket trevligt mycket prat och lite öl med på det hela så det var en lyckad kväll!Dels med Barca vinnst och sen med trevligt sällskap.
Söndagen ägnades mestadels framgör tvn med mycket sov liggande blev det men tycker det är skönt att bara ligga och kolla på tv och inte tänka och göra någonting annat..

Och nu så är det en ny arbetsvecka igen måste bara säga att det är så himla skönt att jobba igen för att gå hemma tog verkligen kol på mig inte kul alls att veta att man inte får in några pengar utan bara genom A-kassan känns lite tråkigt det. Men nu är jag igång igen så jävla skönt!!

Nej nu ska jag gå och krama om min lilla pluttunge!!
JAG ÄLSKAR DIG DENISE!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0