Tråk Söndag!!

Sitter här i min ensamhet och har skit tråkigt!! Saknar min Älskling skit mycket även fast hon bara åkte för 6-7 timmar sen så är det ända jag tänker på hur mycket jag längtar efter henne! Nu när du är borta så förstår man verkligen hur mycket du betyder för mig. Man uppskattar saker så mycket mera när ens älskade är borta då vet man verklien hur mycket du betyder för mig!! Fan skulle inte klara mig en sekund utan dig känns så otroligt jobbigt att vara själv här hemma och inte ha din närhet och värme brevid mig!! Men en sak vet jag alldees säker och det är att jag aldrig tänker lämna dig! Jag älskar dig verkligen mest i världen och mer där till!
DENISE VIRTANEN MIN ÄNGEL MITT ALLT ingen ska någonsin få såra dig eller göra dig illa på något sätt det ska jag se till så de så!! Du och jag genom både eld och vatten!!!

Det var ungefär allt jag hade och säga så nu ska jag kolla på wipe out sen på ballar av stål precis som jag har;D hahaha

TACK FÖR MIG HEJ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0