Tisdag!

Jahpp då var man nyss hem kommen från jobbet och känner mig väldigt hungrig! Har inte ätit någonting knappt idag det enda jag fått i mig är 1 macka och det kommer man inte långt på. Men har verkligen inte kännt mig hungrig idag och då ska man väl inte äta lr? Men ananrs har det var rätt så lungt idag med har setat i lastmaskin och städat och plockat i ordning på gården vid kontoret kan ju säga att det var välbehövligt iaf. Så nu är det mycket bättre och lättare att komma åt de saker man ska ha så mna slipper flytta 100 saker först!! så det har man roat sig med idag. På Torsdag ska jag tilol Tunavallen och gräva upp runt en spridare till bevatningen på konstgräset men de bli säkert inte så kul bland kablar och värmeslingot men men tur att det inte är så djupt och stort hål jag ska handgräva iaf..  Så det borde gå rätt så snabbt skulle jag kunna tänka mig!

vad ska man hitta på ikväll då? Hmm jadu jag vet inte måste snart gå och handla lite iaf så man kan fixa till lite mat. Börjar verkligen knorra och vrida sig i magen nu så känns som det är dags!! Men vet inte vad jag är sugen på men någonting ska man väl kunna sleva ihop! Får fråga min käre Älskling vad hon är sugen på!

Nu får det räcka med att skriva nu ska jag snart gå och handla har jag tänkt mig:)

HEIPPARALLA PÅ ER ALLA som Baby brukar säga!!

Tack för mig hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0