Men jävligt kul!!

Gick in på min mail nyss och skulle kolla om jag hade fått något nytt och det hade fått massa reklam och skit så tryckte på ett mail och får virus skit jävligt kul eller inte! Så hela datorn börjar fucka sig och skrev in felaktiga lösen ord på min mail eller något sånt vet inte vad som hände så kunde knappt komma in igen efter så hade jag fått något brev om att lösenordet hade återställts eller något sånt men det kunde jag ju inte göra så nu har jag bytt lösenord!! Känns inte alls kul det här så hoppas det bara drabbade min mail och inte min älsklings båda mail!! Allting man gör ska bara gå åt helvete blir så trött på det!! är bara så jävla tråkigt när man får virus så nu sitter jag med antivirus programet igång och ska se om de hittar något virus tills imorrnbitti! får hoppas på det!! JÄVLA HELVETE vad arg jag är just nu!! fattar inte vad det kan vara för skit! så passa er vad ni öppnar för reklam på mailen säger jag bara!!  Får hoppas inerligt att det inte hände något med babys iaf men man vet ju aldrig kan inte kolla det om det hände så det får man se när hon loggar in på sina mail:( Får ringa henne imorrn och säga åt henne och logga in på sina mail och kolla så inget hände om hon nu kommer in då eftersom jag hade problem med det:( hoppas hoppas på det bästa iaf.

Nu ska jag iaf sova utan att min älskling är hemma känns väldigt tomt utan henne här hemma:(
Men hoppas du kommer hem imorrn:)
Älskar dig mer än allt annat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0