Lördag!!

Ja idag vakande jag vid halv 9 tror jag klockan var så har inte gjort allt för mycket idag setat vid datorn och tråkat bara sen duschade jag och har bara tagit det lungt:) så nu sitter jag här och pratar lite med Captian Gloso aka Mogge!! Förutom just nu för nu är han ute och tar en Ciggisare.. haha. Sen måste man ju gratulera lilla Krull Jonas som blir 21 idag så Grattis till dig din jävel!! Sen får vi hoppas Emil hittar en ny bil i Sthlm iag han är där uppe och letar för fullt efter en Diesel bil. Orkar inte skriva så mycket är inte så sugen på det. men blir ett kort inlägg iaf:) vet inte heller vad jag ska skriva om så får bli om lite allt och ingenting då.
Hoppas i af att Babynen mår lite bättre idag och inte lika som igår:) Du vet att jag alltid finns här för dig och stöttar dig i alla beslut och hjälper dig jätte gärna med allt. Och jag känner mig trött och seg och inte på jätte bra humör!! Men det lösersig alltid brukar aldrig vara på jätte dåligt humör utan kan vara lite sur och tvär ibland med det brukar gå över snabbt:) Nej nu har jag faktiskt inte mkt mer att skriva om:)





En helt underbart mysig somma dag.
Älskar dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0