Halvvägs!

Jaa precis nu är vi halvvägs av denna vecka så snart är man ledig med helg igen:) Känns skönt det:) Men vet inte vad man ska göra i helgen inget planerat ännu iaf. så det får man se när det blir fredag. Annars har jag gjort som igår på jobbet genom att settat i våran lastmaskin och städat undan lite på gården. Sen så blev vi också bjudna på mat på vilsta sporthotell utav energi och miljös beställare för att de tyckte vi gjort ett gott jobb där så det är ju bra.. sådant är alltid uppskattat. Och det visar ju att de säkert vill ge oss mer jobb i framtiden med det är ett stort +!! Älskling ligger i soffan och sover förstår att hon är trött eftersom hon vart vaken himlans länge då hon inte kan sova tycker lite synd om dig:) Hoppas hon lyckas och vända tillbaka dygnet igen..
Det är är roliga grannar vi har spelar skit hög musik och håller på och skriker fattar inte de kan inte ha något liv:D haha.. Känner mig väldigt trött och seg blev inte så jätta mycket sömn inatt hade svårt att somna;)

Jaha måste bara tillägga att fan vad glad man blir av massor av sol så jävla skönt:D Synd att man inte vart utomhus och jobbat jätte mycket de senaste dagarna:) ge mig mer sol ge mig mer sol massor av sol:D
Känns som det verkligen är sommar på väg nu och det är ju skönt:D:D

Nej nu ska jag inte skriva mer kommer inte på något mer att skriva:)

Tack för mig HEJ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0