Regnig Onsdag:(

Har vart en riktig tråk dag idag har regnar från och till hel dagen och det r inte spec kul när man är ute och jbbar spec inte när man rullar gräs som idag då känns det jobbigt. men får säga att det gick bra ändå.
Har ingenting mer att skriva igentligen förhar inte hänt spec  mycket idag.


Damien Rice - 9 Crimes denna låt är så otroligt grymt fin och bra och den får mig att tänka på dig Denise nu när du är på kryssning. Men du kommer hem imorrn och då ska jag pussa och krama dig massvis. Saknar ju dig:(<3

                                            Denise i egen hög Person:D
                                                         <3


Slut för idag mer upptadering senare kanske:)

Kommentarer
Postat av: Denise

Det är min låt det där, love it <3 :) jag saknar dig nu när du är iväg o jobbar i det här tråkiga vädret. Men senare kommer du hit :D



Puss på rej ^^

2009-06-12 @ 13:52:55
URL: http://denisevirtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0